هو الخلّاق العلیم

به کتاب‌تایم، کتابخانه سبک زندگی ارزش‌آفرینانه خوش آمدید!

پیش از هر سخن، بر خود لازم می‌دانیم از اینکه برای ارتقای زنجیره فرهنگ مطالعه و کتاب‌خوانی، کتاب‌تایم را انتخاب کرده‌اید، قدردانی کنیم. کتاب‌تایم کتابخانه‌ای با بیش از ۲۷۰۰ جلد کتاب در ۲۵ موضوع مختلف است که عناوین آن‌ها از طریق جست‌وجو در این سایت در دسترس شماست.

در کتاب‌تایم امانت فیزیکی کتاب به سه صورت زیر امکان‌پذیر است:

۱. در صورتی که کتاب خاصی مدنظر شماست، ابتدا آن را در کتاب‌تایم جست‌وجو کرده و سپس در صورت وجود، آن را جهت امانت از طریق راه‌های ارتباطی اشاره شده در انتهای این متن، درخواست دهید. این روش برای وقتی مناسب است که فردی خبره، کتاب را برای پاسخ به سوال یا مسئله‌ای به شما معرفی کرده است.

۲. در صورتی که علاقه‌مند به مطالعه در حوزه‌ی خاصی هستید، به قسمت «موضوعات» رفته و حوزه‌ی مورد علاقه خود را انتخاب کنید تا لیست کتب موجود در آن حوزه برای شما نمایش داده شود. این روش وقتی مناسب است که می‌خواهید مروری کلی بر کتاب‌های یک حوزه خاص داشته و مطالعه را در آن حوزه شروع کنید و یا با کتاب‌های جدید آن حوزه آشنا شوید.

۳. در صورتی که کتاب شما در کتاب‌تایم موجود نیست، آن را به ما اطلاع دهید تا پس از بررسی و تایید توسط تیم ما تهیه شده و به شما امانت داده شود.

کتاب‌تایم
  • موضوعات
  • سؤالات متداول
  • قوانین امانت کتاب
  • پرداخت
  • درباره
  • ارتباط
کتاب‌تایم کتاب‌تایم
  1. کتاب‌تایم

قیمت گذاری با نگاه بازاریابی

  • پرویز درگی
  • بازاریابی و مشتری‌مداری

آگهی‌نویسی متقاعد‌کننده

استفاده از روان‌شناسی برای نفوذ، درگیر‌کردن و فروش
  • اندی ماسلن، ترجمه مسعود کیماسی و نیلوفر کاظمیان
  • بازاریابی و مشتری‌مداری

کپی‌رایتینگ

نوشتن موفق برای تبلیغات، برندینگ و بازاریابی
  • مارک شاو، ترجمه آتنا مقدم
  • بازاریابی و مشتری‌مداری

بازاریابی خدمات

  • هری بکوید، ترجمه فرزاد مقدم و بهزاد اصغریان
  • بازاریابی و مشتری‌مداری

این است بازاریابی

به چشم نمی آیید مگر چشم دیدن پیدا کنید
  • ست گادین، ترجمه فاطمه علی پور تنگسیری
  • بازاریابی و مشتری‌مداری

مبانی روانشناختی بازاریابی

کلیدهای رفتار مصرف‌ کننده
  • آلن جی. کیمل ترجمه حسین علی سلطانی و فاطمه سهرابی
  • بازاریابی و مشتری‌مداری

طراحی خدمات کسب و کار

راهنمای عملی برای بهینه سازی تجربه مشتری
  • بن ریسون، لاو رانز لاولی و مروین براندر فلو، ترجمه امین اسداللهی و شاهین دشتستانی نژاد
  • بازاریابی و مشتری‌مداری

اخلاقیات در فروش

چگونه می‌توانیم در حین انجام فروش، درست اقدام کنیم
  • آلیس الساندری و آلبرتو آلئو، ترجمه حسین نوروزی و محمد سمیعی و نگین ملکی
  • بازاریابی و مشتری‌مداری

The Psychology of Selling

  • Brian Tracy
  • بازاریابی و مشتری‌مداری

بازاریابی محتوایی کاربردی

چگونه برندها با تولید و مدیریت محتوا فرمان‌روایی می‌کنند؟
  • علی شه شناس، مهرداد شه شناس
  • بازاریابی و مشتری‌مداری

هوش محیط زیستی (کتاب صوتی)

گوینده: شهره روحی ادامه …

  • دانیل گلمن – ترجمه حمیدرضا بلوچ، کوروش اکبری
  • بازاریابی و مشتری‌مداری

بازاریابی عصبی، بیست و یک روش جدید برای ترغیب مشتری به خرید (کتاب صوتی)

  • ژان بقوسیان، آذر جوزی
  • بازاریابی و مشتری‌مداری

مدیریت تجربه مشتری (CEM)

  • محمد بلوریان تهرانی
  • بازاریابی و مشتری‌مداری

استراتژی بازاریابی برای رشد سریع تر (کتاب صوتی)

با صدای بزرگان موفقیتدوبله به فارسیبه همراه متن فارسی و انگلیسی ادامه …

  • برایان تریسی
  • بازاریابی و مشتری‌مداری

با دمپایی وارد نشوید

  • امین صفری، جواد دل بیشه
  • بازاریابی و مشتری‌مداری

راه‌بری نوشته‌ها

  • → کهنه‌تر

در صورتی که می‌خواهید راجع به تیم ما اطلاعات کسب کنید، عبارت سبک زندگی ارزش‌آفرینانه را در گوگل جستجو کنید.
© صاحب امتیاز کتاب‌تایم، سبک زندگی ارزش‌آفرینانه است. ۱۳۹۹-۱۳۹۶

ketabtime.ir