هو الخلّاق العلیم

در کتاب‌تایم امانت فیزیکی کتاب به سه صورت زیر امکان‌پذیر است:

۱. در صورتی که کتاب خاصی مدنظر شماست، ابتدا آن را در کتاب‌تایم جست‌وجو کرده و سپس در صورت وجود، آن را جهت امانت از طریق صفحه ارتباط درخواست دهید. این روش برای وقتی مناسب است که فردی خبره، کتاب را برای پاسخ به سوال یا مسئله‌ای به شما معرفی کرده است.

۲. در صورتی که علاقه‌مند به مطالعه در حوزه‌ی خاصی هستید، به قسمت «موضوعات» رفته و حوزه‌ی مورد علاقه خود را انتخاب کنید تا لیست کتب موجود در آن حوزه برای شما نمایش داده شود. این روش وقتی مناسب است که می‌خواهید مروری کلی بر کتاب‌های یک حوزه خاص داشته و مطالعه را در آن حوزه شروع کنید و یا با کتاب‌های جدید آن حوزه آشنا شوید.

۳. در صورتی که کتاب شما در کتاب‌تایم موجود نیست، آن را به ما اطلاع دهید تا پس از بررسی و تایید توسط تیم ما تهیه شده و به شما امانت داده شود.

کتاب‌تایم
  • موضوعات
  • سؤالات متداول
  • قوانین امانت کتاب
  • پرداخت
  • درباره
  • ارتباط با ما
کتاب‌تایم کتاب‌تایم
  1. کتاب‌تایم
  2. بایگانی موضوعات برای بازاریابی و مشتری‌مداری
  3. صفحه ۲

بازاریابی محتوایی کاربردی

چگونه برندها با تولید و مدیریت محتوا فرمان‌روایی می‌کنند؟
  • علی شه شناس، مهرداد شه شناس
  • بازاریابی و مشتری‌مداری

هوش محیط زیستی (کتاب صوتی)

  • دانیل گلمن – ترجمه حمیدرضا بلوچ، کوروش اکبری
  • بازاریابی و مشتری‌مداری

بازاریابی عصبی، بیست و یک روش جدید برای ترغیب مشتری به خرید (کتاب صوتی)

  • ژان بقوسیان، آذر جوزی
  • بازاریابی و مشتری‌مداری

مدیریت تجربه مشتری (CEM)

  • محمد بلوریان تهرانی
  • بازاریابی و مشتری‌مداری

استراتژی بازاریابی برای رشد سریع تر (کتاب صوتی)

  • برایان تریسی
  • بازاریابی و مشتری‌مداری

با دمپایی وارد نشوید

  • امین صفری، جواد دل بیشه
  • بازاریابی و مشتری‌مداری

بازاریابی با دقت بالا

آخرین دستاوردها و پژوهش‌های بیش از چهل اندیشمند و دانشگاه برجسته در حوزه نورومارکتینگ
  • محمود محمدیان، سعید قربانی
  • بازاریابی و مشتری‌مداری

برند ضد گلوله، صفر تا صد ساخت یک برند قدرتمند ویژه ایران

  • احسان مهدی نژاد، محمد متانت
  • بازاریابی و مشتری‌مداری

فرهنگ واژگان برند

  • اینتر برند – ترجمه احمد روستا، کبری سبزعلی یمقانی
  • بازاریابی و مشتری‌مداری

واژه نامه ی روابط عمومی و تبلیغات

  • بابک سپاس مقدم
  • بازاریابی و مشتری‌مداری

واژه نامه ی نوین بازاریابی

  • بابک سپاس مقدم
  • بازاریابی و مشتری‌مداری

بازاریابی محتوا

  • حسین نوروزی، امیررضا اسدی
  • بازاریابی و مشتری‌مداری

چگونه خدماتی با کیفیت ارائه کنیم

  • والری ای. زیتامل، ای. پاراسورامان، لئونارد ال. بری – ترجمه عباس سقایی، رسول نورالنساء، سجاد رضائیان، یاسر صمیمی
  • بازاریابی و مشتری‌مداری

مدیریت تبلیغات

  • هرمز مهرانی، منصوره صادقی، مجید صفدری
  • بازاریابی و مشتری‌مداری

تحلیل بازاریابی مدرن، بررسی مفاهیم بازاریابی مدرن از دیدگاه اسلام

  • جلال صمدانی
  • بازاریابی و مشتری‌مداری

راه‌بری نوشته‌ها

  • → قبلی
  • بعدی ←

صاحب امتیاز کتاب‌تایم، سبک زندگی ارزش‌آفرینانه است. ۱۴۰۱–۱۳۹۶©

ketabtime.ir

WhatsApp us