عنوان دیگر | The marketing planning coach, 2014 |
پدیدآور | اریک داویس، ترجمه سیدحسین اورعی و مژگان فلاح یساولی |
ناشر | برآیند |
ویراست | اول |
چاپ | دوم |
محل انتشار | تهران |
تاریخ انتشار | ۱۴۰۰ |
شابک | 9786006466408 |
قطع | وزیری |
صفحات | ۲۰۴ صفحه |
موضوع | بازاریابی و مشتریمداری |
در کتابتایم امانت فیزیکی کتاب به سه صورت زیر امکانپذیر است:
۱. در صورتی که کتاب خاصی مدنظر شماست، ابتدا آن را در کتابتایم جستوجو کرده و سپس در صورت وجود، آن را جهت امانت از طریق صفحه ارتباط درخواست دهید. این روش برای وقتی مناسب است که فردی خبره، کتاب را برای پاسخ به سوال یا مسئلهای به شما معرفی کرده است.
۲. در صورتی که علاقهمند به مطالعه در حوزهی خاصی هستید، به قسمت «موضوعات» رفته و حوزهی مورد علاقه خود را انتخاب کنید تا لیست کتب موجود در آن حوزه برای شما نمایش داده شود. این روش وقتی مناسب است که میخواهید مروری کلی بر کتابهای یک حوزه خاص داشته و مطالعه را در آن حوزه شروع کنید و یا با کتابهای جدید آن حوزه آشنا شوید.
۳. در صورتی که کتاب شما در کتابتایم موجود نیست، آن را به ما اطلاع دهید تا پس از بررسی و تایید توسط تیم ما تهیه شده و به شما امانت داده شود.
عنوان دیگر | The marketing planning coach, 2014 |
پدیدآور | اریک داویس، ترجمه سیدحسین اورعی و مژگان فلاح یساولی |
ناشر | برآیند |
ویراست | اول |
چاپ | دوم |
محل انتشار | تهران |
تاریخ انتشار | ۱۴۰۰ |
شابک | 9786006466408 |
قطع | وزیری |
صفحات | ۲۰۴ صفحه |
موضوع | بازاریابی و مشتریمداری |
صاحب امتیاز کتابتایم، سبک زندگی ارزشآفرینانه است. ۱۴۰۱–۱۳۹۶©
WhatsApp us