هو الخلّاق العلیم

در کتاب‌تایم امانت فیزیکی کتاب به سه صورت زیر امکان‌پذیر است:

۱. در صورتی که کتاب خاصی مدنظر شماست، ابتدا آن را در کتاب‌تایم جست‌وجو کرده و سپس در صورت وجود، آن را جهت امانت از طریق صفحه ارتباط درخواست دهید. این روش برای وقتی مناسب است که فردی خبره، کتاب را برای پاسخ به سوال یا مسئله‌ای به شما معرفی کرده است.

۲. در صورتی که علاقه‌مند به مطالعه در حوزه‌ی خاصی هستید، به قسمت «موضوعات» رفته و حوزه‌ی مورد علاقه خود را انتخاب کنید تا لیست کتب موجود در آن حوزه برای شما نمایش داده شود. این روش وقتی مناسب است که می‌خواهید مروری کلی بر کتاب‌های یک حوزه خاص داشته و مطالعه را در آن حوزه شروع کنید و یا با کتاب‌های جدید آن حوزه آشنا شوید.

۳. در صورتی که کتاب شما در کتاب‌تایم موجود نیست، آن را به ما اطلاع دهید تا پس از بررسی و تایید توسط تیم ما تهیه شده و به شما امانت داده شود.

کتاب‌تایم
  • موضوعات
  • سؤالات متداول
  • قوانین امانت کتاب
  • پرداخت
  • درباره
  • ارتباط با ما
کتاب‌تایم کتاب‌تایم
  1. کتاب‌تایم
  2. بایگانی نوع‌های نشر برای شومیز

۴۰ اصل ابداعی TRIZ برای نوآوری همراه با مثال‌های کاربردی و ضرب‌المثل‌های فارسی

  • مهدی بصیرزاده
  • ایده، خلاقیت و نوآوری

منابع انسانی در استارت‌آپ‌ها

  • ویلی براون، ترجمه آرش میرسنجری
  • رفتار سازمانی و منابع‌ انسانی

نظریه‌پردازی در رشته‌های کاربردی

  • ریچارد سوآنسون و توماس چرماک، ترجمه حسن دانائی‌فرد و بهنام شهائی
  • روش تحقیق و آمار

هر برند یک قصه است

  • دانلد میلر، ترجمه رسول بابایی
  • بازاریابی و مشتری‌مداری

مدیریت خریدهای ناگهانی

  • وحید ناصحی‌فرد، ابراهیم سالاری‌نهند، عبدالرسول کریمی یزدی و غلامعلی رحیمی
  • مدیریت عمومی
۴ راه کاسبی موفق

جلد اول: فروش و اخلاق تجارت

  • غلامرضا عباسی
  • کارآفرینی و کسب‌وکار
۴ راه کاسبی موفق

جلد سوم: فروشگاه‌داری

  • غلامرضا عباسی
  • کارآفرینی و کسب‌وکار

عسل‌درمانی

  • سبحان خدادادی
  • سلامت

طراحی کتابخانه دیجیتالی

  • مهدی علیپور حافظی

سازمان‌ها مقدمه‌ای بسیار کوتاه

  • مری جو هچ، ترجمه حسن دانائی‌فرد و سیدحسین کاظمی

دگرگونی زندگی با جادوی نظم

هنر ژاپنی ایجاد تحول در زندگی از طریق نظم و سازماندهی
  • ماری کوندو، ترجمه لیلا اسکندری

خبرربایی: پدیده نوظهور در بازاریابی

چگونه با هوشمندی جلوی هزینه‌های میلیاردی در تبلیغات را بگیریم و به همان اندازه اثربخش باشیم؟
  • محمود محمدیان و محمد مرشدی صائین
  • بازاریابی و مشتری‌مداری

حال خوب خانه‌داری

کتابی که برای تمام بانوان شاغل و خانه‌دار توصیه می‌شود
  • فرانک کلابی

چشم زخم یا چشم شیطان

  • آلن داندس، ترجمه معصومه ابراهیمی

توسعه روستایی با تأکید بر کارآفرینی (تعاریف، دیدگاهها و تجربیات)

  • عبدالرضا رکن‌الدین افتخاری و حمداله سجاسی قیداری
  • کارآفرینی و کسب‌وکار

راه‌بری نوشته‌ها

  • → قبلی

صاحب امتیاز کتاب‌تایم، سبک زندگی ارزش‌آفرینانه است. ۱۴۰۱–۱۳۹۶©

ketabtime.ir

WhatsApp us