هو الخلّاق العلیم

در کتاب‌تایم امانت فیزیکی کتاب به سه صورت زیر امکان‌پذیر است:

۱. در صورتی که کتاب خاصی مدنظر شماست، ابتدا آن را در کتاب‌تایم جست‌وجو کرده و سپس در صورت وجود، آن را جهت امانت از طریق صفحه ارتباط درخواست دهید. این روش برای وقتی مناسب است که فردی خبره، کتاب را برای پاسخ به سوال یا مسئله‌ای به شما معرفی کرده است.

۲. در صورتی که علاقه‌مند به مطالعه در حوزه‌ی خاصی هستید، به قسمت «موضوعات» رفته و حوزه‌ی مورد علاقه خود را انتخاب کنید تا لیست کتب موجود در آن حوزه برای شما نمایش داده شود. این روش وقتی مناسب است که می‌خواهید مروری کلی بر کتاب‌های یک حوزه خاص داشته و مطالعه را در آن حوزه شروع کنید و یا با کتاب‌های جدید آن حوزه آشنا شوید.

۳. در صورتی که کتاب شما در کتاب‌تایم موجود نیست، آن را به ما اطلاع دهید تا پس از بررسی و تایید توسط تیم ما تهیه شده و به شما امانت داده شود.

کتاب‌تایم
  • موضوعات
  • سؤالات متداول
  • قوانین امانت کتاب
  • پرداخت
  • درباره
  • ارتباط با ما
کتاب‌تایم کتاب‌تایم
  1. کتاب‌تایم
  2. بایگانی موضوعات برای یادگیری و مدیریت آموزشی
نوآفرینی در آموزش دوره کارشناسی، شرکت دادن دانشجویان در تحقیقات و فعالیت‌های خلاقانه-روی جلد

نوآفرینی در آموزش دوره کارشناسی

شرکت دادن دانشجویان در تحقیقات و فعالیت‌های خلاقانه
  • شائوپینگ هو و دیگران، ترجمه محبوبه عارفی و محسن چناری
  • یادگیری و مدیریت آموزشی
ابزارهایی برای موفقیت در تدریس آنلاین

ابزارهایی برای موفقیت در تدریس آنلاین

  • لیزا داولی، ترجمه مصطفی قادری، مریم جابر، پروین حشمتی وحید و نسرین حبیبی
  • یادگیری و مدیریت آموزشی
منتورینگ در آموزش عالی

منتورینگ در آموزش عالی

مکانیزمی برای بالندگی اعضای هیئت علمی
  • کورش فتحی واجارگاه، اباصلت خراسانی و سمیه دانشمندی
  • یادگیری و مدیریت آموزشی
کارپوشه علمی

کارپوشه علمی

راهنمای عملی مستندسازی فعالیت‌های تدریس، پژوهش و خدمات دانشگاهی
  • پیتر سلدن و جی. ای. میلر، ترجمه یحیی معروفی و محمدرضا یوسف زاده
  • یادگیری و مدیریت آموزشی

تدریس ناب

راهنمای عملی فرایند یاددهی-یادگیری ناب در آموزش عالی
  • باب املیانی، ترجمه خدایار ابیلی، فاطمه نارنجی ثانی و ابراهیم مزاری
  • یادگیری و مدیریت آموزشی

اسلام و تعلیم و تربیت

بخش دوم تعلیم
  • سیدمحمدباقر حجتی
  • یادگیری و مدیریت آموزشی
تفکر نقاد

آشنایی با شیوه‌ی درس خواندن و خوب‌آموختن با استفاده از مفاهیم و ابزارهای تفکر انتقادی

  • ریچاد پل و لیندا الدر، ترجمه مهسا امرآبادی
  • یادگیری و مدیریت آموزشی

درباره تدریس دانشگاهی

  • نعمت‌الله موسی‌پور
  • یادگیری و مدیریت آموزشی

استادان و نااستادان

اخلاق در دانشگاه
  • استیون ام. چان – ترجمه سعید غیاثی ندوشن
  • یادگیری و مدیریت آموزشی

تبارشناسی کلاس درس در ایران، تجربه های تاریخی و تجربه های زیسته

  • سید محمود نجاتی حسینی
  • یادگیری و مدیریت آموزشی

رویای ناتمام، تجربه زیسته دختران در دانشگاه های ایران

  • خدیجه کشاورز
  • یادگیری و مدیریت آموزشی

مطالعات فرهنگی و اجتماعی کلاس درس دانشگاهی

  • عباس کاظمی، آمنه صدیقیان بیدگلی، حسین ابراهیم آبادی، فیروزه اصغری، سید محمود نجاتی حسینی، رضا صمیم، جبار رحمانی، کرم حبیب پور گتابی
  • یادگیری و مدیریت آموزشی

نظارت و ارزشیابی در آموزش عالی

  • عباس بازرگان، مقصود فراستخواه
  • یادگیری و مدیریت آموزشی

راهنمای تجزیه و تحلیل Dacum، رهیافت جامع در نیازسنجی آموزشی

  • کورش فتحی واجار گاه
  • یادگیری و مدیریت آموزشی

مدرس مرجع (کتاب صوتی)

  • ژان بقوسیان
  • یادگیری و مدیریت آموزشی

راه‌بری نوشته‌ها

  • → قبلی

صاحب امتیاز کتاب‌تایم، سبک زندگی ارزش‌آفرینانه است. ۱۴۰۱–۱۳۹۶©

ketabtime.ir

WhatsApp us