هو الخلّاق العلیم

در کتاب‌تایم امانت فیزیکی کتاب به سه صورت زیر امکان‌پذیر است:

۱. در صورتی که کتاب خاصی مدنظر شماست، ابتدا آن را در کتاب‌تایم جست‌وجو کرده و سپس در صورت وجود، آن را جهت امانت از طریق صفحه ارتباط درخواست دهید. این روش برای وقتی مناسب است که فردی خبره، کتاب را برای پاسخ به سوال یا مسئله‌ای به شما معرفی کرده است.

۲. در صورتی که علاقه‌مند به مطالعه در حوزه‌ی خاصی هستید، به قسمت «موضوعات» رفته و حوزه‌ی مورد علاقه خود را انتخاب کنید تا لیست کتب موجود در آن حوزه برای شما نمایش داده شود. این روش وقتی مناسب است که می‌خواهید مروری کلی بر کتاب‌های یک حوزه خاص داشته و مطالعه را در آن حوزه شروع کنید و یا با کتاب‌های جدید آن حوزه آشنا شوید.

۳. در صورتی که کتاب شما در کتاب‌تایم موجود نیست، آن را به ما اطلاع دهید تا پس از بررسی و تایید توسط تیم ما تهیه شده و به شما امانت داده شود.

کتاب‌تایم
  • موضوعات
  • سؤالات متداول
  • قوانین امانت کتاب
  • پرداخت
  • درباره
  • ارتباط با ما
کتاب‌تایم کتاب‌تایم
  1. کتاب‌تایم
  2. بایگانی ناشرین برای سیته

کپی‌رایتینگ

نوشتن موفق برای تبلیغات، برندینگ و بازاریابی
  • مارک شاو، ترجمه آتنا مقدم
  • بازاریابی و مشتری‌مداری

بازاریابی خدمات

  • هری بکوید، ترجمه فرزاد مقدم و بهزاد اصغریان
  • بازاریابی و مشتری‌مداری

مدیریت تجربه مشتری (CEM)

  • محمد بلوریان تهرانی
  • بازاریابی و مشتری‌مداری

فرهنگ واژگان برند

  • اینتر برند – ترجمه احمد روستا، کبری سبزعلی یمقانی
  • بازاریابی و مشتری‌مداری

بازاریابی محتوا

  • حسین نوروزی، امیررضا اسدی
  • بازاریابی و مشتری‌مداری

مشتری مداری و تکنیک های رفتار با مشتری

  • محمد بلوریان تهرانی
  • بازاریابی و مشتری‌مداری

هنر جنگ

  • سان تزو – ترجمه محمود حمیدخانی
  • مدیریت عمومی

استراتژی قیمت گذاری

  • رید هولدن، مارک برتون – ترجمه مهدی خادمی، مهسا منشی
  • بازاریابی و مشتری‌مداری

چه کسی فروش مرا ربود؟

  • تاد دانکن – ترجمه احمد روستا، محمود حمیدخانی
  • بازاریابی و مشتری‌مداری

تبلیغات و فرهنگ مرزهای تعامل و تقابل

  • عیسی کشاورز
  • بازاریابی و مشتری‌مداری

از چرتکه تا استراتژی

  • امیرابوالفضل ذکریایی، نازلی منجم زاده
  • مدیریت عمومی

صاحب امتیاز کتاب‌تایم، سبک زندگی ارزش‌آفرینانه است. ۱۴۰۱–۱۳۹۶©

ketabtime.ir

WhatsApp us